عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ترویج فرهنگ کتابخوانی در واحدهای کارگری یک ضرورت است

موسی بی باک:

ترویج فرهنگ کتابخوانی در واحدهای کارگری یک ضرورت است

 ترویج فرهنگ کتابخوانی در واحدهای کارگری یک ضرورت است

رییس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر شهرستان گرگان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در واحدهای کارگری یک ضرورت است.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان، موسی بی باک در مراسم اهدای بسته فرهنگی و کتاب به واحدهای کارگری، در مورد اهداف این کار گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه و در راستای گرامیداشت ایام ا... دهه فجر، این برنامه برگزار شد.

بی باک افزود: در همین راستا از ابتدای سال تا کنون ، بیش از 200 بسته فرهنگی و جلد کتاب با عنوان های مختلف از طرف اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان به واحدهای کارگری شهرستان اهدا شده است.

وی به لزوم ارتقاء سطح علمی و ایجاد نشاط در جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کارگران و نهاد های تولیدی و صنعتی و افزایش آگاهی های عمومی و شغلی در بین کارگران و خانواده هایشان یکی از اهداف بسیار مهم واحد امور فرهنگی و اجتماعی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان است.

بی باک بیان داشت: ایجاد انگیزه برای افزایش مطالعه، ارتقای سطح مطالعه مفید ،تجهیز کتابخانه ها، برگزاری نمایشگاه های کتاب و جذاب کردن کتابخانه ها از راههای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه است.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون 2 نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوعات ایمنی و بهداشت کار و کار و کارگر از منظر اسلام برای جامعه کار و تلاش شهرستان برگزار نموده ایم.

بی باک در پایان افزود: باید زمینه های لازم جهت تحقق و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در قشر زحمتکش و شریف کارگر جامعه فراهم کنیم و ین را بدانیم اگر به مطالعه، کتاب و کتابخوانی توجه خاص شود این امر در داشتن جامعه ای سالم و پویا به ما کمک می کند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 557
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1590

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:267
بازدید سال:8523
بازدید کل:2063660