عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حرکت در مسیر ولایت فقیه و با هدف پاسداری از اصولی که برای نظام و جامعه ارزش تلقی می شود،از وظایف شورای هماهنگی است


حرکت در مسیر ولایت فقیه و با هدف پاسداری از اصولی که برای نظام و جامعه ارزش تلقی می شود،از وظایف شورای هماهنگی است

حرکت در مسیر ولایت فقیه و با هدف پاسداری از اصولی که برای نظام و جامعه ارزش تلقی می شود،از وظایف شورای هماهنگی است

حرکت در مسیر ولایت فقیه و با هدف پاسداری از اصولی که برای نظام و جامعه ارزش تلقی می شود،از وظایف شورای هماهنگی است.

فرماندار گرگان در آستانه فرارسیدن 12مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن این روز تاریخی به ریاست و مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان و دستگاههای عضو این شورا گفت: اگر نگاهی دقیق و عمیق به فلسفه وجودی و چرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیندازیم، درخواهیم یافت که چگونه حضرت امام خمینی (ره)با دوراندیشی خاصی که داشتند ضرورت بودن این نهاد را برای بقا و پایداری نظام لازم دانسته و دستور به تأسیس آن را در سال 1359صادر فرمودند .

دکتر خاکی در ادامه اظهار داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه و با هدف پاسداری از اصولی که برای نظام و جامعه ارزش تلقی می شود ،از وظایف شورای هماهنگی است و بحمدا... می بینیم که در طی گذشت سی و پنج سال از تولدش همچنان در این مسیر خطیر و حساس به استواری و بدون لغزش خدمت نموده است و فرموده مقام معظم رهبری با این مضمون که "این شورا از کهن ترین و باسابقه ترین نهادهای بعد از انقلاب است و همیشه در خط درست و در صراط مستقیمی حرکت کرده " شاهدی بر این مدعاست.

فرماندار تصریح کرد: در استان گلستان و خصوصاً شهرستان گرگان با برنامه ریزی های دقیقی که از سوی ستاد های بزرگداشت ایام ا... ها و مناسبت ها رسمی و عمومی صورت می گیرد، زمینه برای انسجام دهی و حضور گسترده تر مردم فراهم گردد و ظرفیت عظیم و گنجینه والای مردم با بصیرت این خطه از میهن اسلامی شکوه و عزت ایران را به ارمغان آورده است .

فرماندار گرگان در پایان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف وزرات خارجه ،هسته ای ،پزشکی ،رفاه عمومی و اقتصادی و تأکید بر ایجاد وحدت رویه و همسو بودن گرایش های مختلف سیاسی ،ابراز امیدواری نمود؛ گامهای بلندتری را در مسیر رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برداریم که این اتحاد و همدلی حرکت به سمت موفقیت را میسر و هموار خواهد نمود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1023
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 829

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:56
بازدید سال:8312
بازدید کل:2063449