عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تکدی گری از نظر شرعی مذموم و از نظر قانونی جرم محسوب می شود


تکدی گری از نظر شرعی مذموم و از نظر قانونی جرم محسوب می شود

تکدی گری از نظر شرعی مذموم و از نظر قانونی جرم محسوب می شود

تکدی گری از نظر شرعی مذموم و از نظر قانونی جرم محسوب می شود و جدای از اینکه منظر محیطی را زشت می کند بلکه آرامش روانی و احساس امنیت را تضعیف می کند.

"احمدی"فرماندار گرگان در جلسه جلوگیری از تکدی گری در فرمانداری گفت: بخشی از رواج تکدی گری ناشی از سوء استفاده متکدیان از احساسات پاک مذهبی و نوعدوستی مردم است لذا لازم است مردم شریف و خیرین عزیز اعانات و صدقات خود را از مجاری مطمئن به مصرف برسانند تا زمینه سوء استفاده افراد غیر نیازمند گرفته شود.

 

وی افزود: تکدی گری از نظر شرعی مذموم و از نظر قانونی جرم محسوب می شود و جدای از اینکه منظر محیطی را زشت می کند بلکه آرامش روانی و احساس امنیت را تضعیف می کند .

 

فرماندار بیان داشت: دستگاههای حمایتی از قبیل کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی ،افراد مستمند و نیازمند و آبرومند را تحت پوشش می گیرند و تشکلهای مردم نهاد نیز خدمات شایسته ای به نیازمندان ارائه می دهند لذا از آحاد مردم شریف شهرستان انتظار است که علایق بشر دوستانه و خدمت به همنوع خود را متوجه حمایت از نهادهای رسمی و تشکلهای مردمی نمایند تا ساماندهی متکدیان قابلیت اجرایی بیشتری پیدا کند .

 

وی افزود: تکدی گری شکلهای مختلفی دارد که همه آنان قانوناً جرم است از جمله کار دوره گردهایی که با استفاده از آلات موسیقی در معابر عمومی اقدام به اجرای موسیقی می نمایند و با ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای خانواده ها از مردم تقاضای کمک می کنند .

 

وی بر جمع آوری و ساماندهی متکدیان تأکید و افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و به تأسّی از مولا امیرالمؤمنین(ع) توجه به افراد نیازمند باید سرلوحه کار همه باشد تا پیروی عملی از سیره ائمه معصومین(ع) در جامعه نهادینه گردد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1080
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 65

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 229
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:962
بازدید سال:9218
بازدید کل:2064355