عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تمرکز کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید پیرامون کاهش قطعی آمار مصرف کنندگان باشد


تمرکز کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید پیرامون کاهش قطعی آمار مصرف کنندگان باشد

تمرکز کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید پیرامون کاهش قطعی آمار مصرف کنندگان باشد
علی اکبر قجری در پنجمین جلسه کمیته درمان مبارزه با مواد مخدر شهرستان در دفتر کار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار  شد گفت: تمرکز اصلی کمیته درمان شورا باید معطوف به ارزیابی مداوم میزان اثربخش فعالیتها و اقدامات اعضاء در بحث کاهش قطعی آمار مصرف کنندگان مواد مخدر باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار داشت: برگزاری منظم، مداوم و با دستور کارهای مشخص جلسات کمیته های چهارگانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باعث اشرافیت بیشتر و دقیق تر اعضاء بر وقایع و رویدادها ، مسائل و مشکلات، چالشها و دغدغه های جامعه و نهادهای متولی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و درمان اعتیاد می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گرگان بیان داشت: بررسی دقیق ، آسیب شناسانه و واقع بینانه میزان توفیق نهادهای متولی درمان اعتیاد در دستیابی به اهداف کمی و کیفی سالانه باعث می شود که مدیران مربوطه به دنبال راهکارهای جدید جهت افزایش اثربخشی اقدامات خود باشند.
وی گفت: شناسایی دقیق زمینه های خرید و فروش و عرضه خارج از شبکه داروهای درمان اعتیاد و برخورد قاطع و بدون مماشات با عوامل آن در کلیه سطوح و حوزه های فعالیت ضروری است که البته باید در دستور کار کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.
قجری یادآور شد: کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان باید نقش فعال تر و اثرگذار در تبیین و آگاهی رسانی عمومی در خصوص اثرات اعتیاد آور و پیامدهای منفی جسمی و روانی برخی مکمل های غذایی و پروتئینی به ویژه مکمل های دارای مواد اعتیاد آور همچون آمفی تامین ها به عمل آورده و کمیته مقابله نیز حساسیت و دقت لازم را در بحث عرضه مواد مخدر صنعتی در قالب داروها یا مکمل های ترکیبی داشته باشد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 705
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2166

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:299
بازدید سال:8555
بازدید کل:2063692