عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طرح تفکیک زباله از مبدا درشهرهای سرخنکلاته ،جلین،قرق اجرا شود

دعوت فرماندار گرگان از تشکل های غیر دولتی :

طرح تفکیک زباله از مبدا درشهرهای سرخنکلاته ،جلین،قرق اجرا شود

طرح تفکیک زباله از مبدا درشهرهای سرخنکلاته ،جلین،قرق اجرا شود

طرح تفکیک زباله از مبدا درشهرهای سرخنکلاته ،جلین،قرق با مشارکت تشکل های غیر دولتی اجرا شود.
در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان که با ریاست فرماندار گرگان برگزار شد بر لزوم توجه به نقش تشکل های غیر دولتی در شهرستان گرگان تاکید شد.
ابوالقاسم صفوی در این نشست که با حضور دستگاه های اداری عضو کارگروه برگزار شد گفت:‌یکی از روش های منطقی و معقول که می تواند در جهت حفظ محیط زیست مورد توجه قرار گیرداستفاده از ظرفیت تشکل های غیر دولتی و ایجاد سازوکارهای جامعه محوراست. 
وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح ما می توانیم گام های مثبتی را در حفظ محیط زیست برداشته و زمینه سود آوردی و اشتغال را هم فراهم آوریم. 
فرماندارگرگان گفت:در حال حاضر طرح تفکیک زباله از مبدا با همکاری بخشداری مرکزی گرگان در روستای محمد آباد اجرایی شدکه موفقیت آمیز نیز بوده است . 
مهندس صفوی درادامه افزود:طرح تفکیک زباله از مبدا یکی از مواردی است که بنا داریم با کمک سمن ها آن را ادامه دهیم و برای اجرای آن شهرداران سرخنکلاته ،جلین،قرق می بایست با نگاه ویژه همکاری لازم را با این عزیزان داشته باشند. 
وی یادآور شد:فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در بین آحاد جامعه می تواند از مواردی باشد که کمک کند تا ما بتوانیم با نگاه ویژه ای محیط زیست را حفظ و حراست نماییم . 
او سپس با اشاره به افزایش ناپایداری و تهدید های زیست محیطی بیان داشت: افزایش ناپایداری و تهدید های زیست محیطی ما را ناگزیر کرده است که برای استمرار حیات محیط زیست چاره اندیشی کنیم. 
مهندس صفوی در ادامه گفت:امروزه یکی از بهترین راه ها برای رویارویی با بحرانهای محیط زیست رویکرد توسعه فرهنگ زیست محیطی با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد است که با توجه به مقبولیت اجتماعی بالا می تواند بستری مناسب جهت حفاظت از محیط زیست شهرستان گرگان قلمداد شود. 
وی در پایان گفت : تشکل های مردم نهاد توسط افراد علاقمند و با انگیزه و دغدغه مند تشکیل شده اند. رسالت سازمان های مردم نهاد این است که پل ارتباطی بین مردم و نهادهای دولتی باشند دراین بین نقش وارتباط سمن های مردم نهاد با جوامع محلی تاثیر مثبتی بر حفظ محیط زیست خواهد داشت.

طرح تفکیک زباله از مبدا درشهرهای سرخنکلاته ،جلین،قرق اجرا شود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 526
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2143

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 380
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:668
بازدید سال:8924
بازدید کل:2064061