عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان گرگان برگزار شد


سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان گرگان برگزار شد

سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان گرگان برگزار شد

سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان در دفتر کار معاون سیاسی ، امنیتی اجتماعی فرمانداری برگزار شد .
 قجری،معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری با تاکید بر ضرورت جدیت ادارات مسئول در شناسایی و جمع آوری متکدیان سطح شهر  اظهار داشت : پدیده تکدی گری به دلیل نازیبا جلوه دادن چهره شهر و فراهم ساختن اسباب تکدر خاطر شهروندان بعنوان آسیب اجتماعی مهم شناخته می شود و همکاری همه ادارات متولی برای کنترل آن بسیار ضروریست . 
وی افزود:‌ برهمین مبنا برابر ابلاغیه شورای عالی اداری کشور و به منظور اصلاح ساختار و ایجاد هماهنگی در فعالیت دستگاههای اجرایی و ارتقاء کارائی و بهبود روشهای مبارزه با تکدی گری تکالیف و وظایف مشخصی برای دستگاههای متولی تعیین شده است . 
وی افزود: این وظایف بطور کلی مشتمل بر ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اجرایی ، شناسایی وضعیت افراد ذیربط و نگهداری آنها می باشد ، بنابراین ساختار و فرآیند کار کاملا تعیین گردیده و تداخل خاصی بین وظایف دستگاهها وجود ندارد و قطعا در سایه تعامل می توان به نتیجه مطلوبی در این زمینه دست یافت اگرچه انتظارات در حد امکانات و مقدورات ادارات خواهد بود لیکن هم پوشانی در رفع نقایص حین کار بسیار با اهمیت است . 
قجری در ادامه با توجه به ضرورت تخصیص اعتبار مورد نیاز در این زمینه افزود : دستگاههای عضو ستاد می بایست در پیش بینی بودجه سالانه به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند و اگر از آن غفلت نمایند قطعا در هنگام اجرای سیاستهای ستاد با مشکل مواجه خواهیم شد . 
وی در بخش دیگری از مطالب خود جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد برای همکاری درساماندهی متکدیان بویژه بکارگیری خدمات آنها در مراکز نگهداری و همچنین فرهنگ سازی توسط دستگاههای فرهنگی بویژه صدا و سیما را مورد تاکید قرار داد . 
در ادامه جلسه الوندی پور ،مسئول مدد سرای امید شهرداری گرگان تعداد متکدیان جمع آوری شده در 6 ماهه ابتدای سال 97 را 100 مورد اعلام نمود که شامل 48 نفر مرد و 52 نفر زن بوده اند . 
وی همچنین خواستار همکاری بیشتر سایر دستگاههای عضو بویژه انتظامی و بهزیستی گردید و وظیفه شهرداری را برابر قانون شناسایی و جمع آوری و تحویل افراد به مجتمع اردوگاهی برای رسیدگی به وضعیت آنان توسط سایر دستگاههای عضو ستاد ذکر کرد .
 در ادامه کیانی  ، رییس اداره بهزیستی گرگان با ارائه گزارش اقدامات ، عدم همکاری برخی مراکز درمانی و پزشکان در پذیرش و درمان متکدیان بیمار را از جمله مشکلات موجود بیان کرد . 

سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان گرگان برگزار شد

 

سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان گرگان برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 466
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2120

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3415
بازدید سال:3415
بازدید کل:2058552