عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتقاء کیفیت فیزیکی و اجتماعی سلامت شهری نیازمند بهبود شاخص ها می باشد

مهندس دشتیان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت:

ارتقاء کیفیت فیزیکی و اجتماعی سلامت شهری نیازمند بهبود شاخص ها می باشد

ارتقاء کیفیت فیزیکی و اجتماعی سلامت شهری نیازمند بهبود شاخص ها می باشد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان گفت: ارتقاء کیفیت فیزیکی و اجتماعی سلامت شهری نیازمند بهبود شاخص ها در این زمینه می باشد تا منجر به کیفیت زندگی افراد ساکن در شهرستان شود و دست یابی به سلامت شهری برای شهروندان تسهیل گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،ابراهیم دشتیان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان گفت: سلامت ،یکی از عناصر توسعه پایدار است و برنامه ریزی سلامت شهری نیازمند قالب بندی جدیدی از مشکلات و مسائل جاری شهر است که در سلامت شهروندان نقش دارد .
مهندس دشتیان با اشاره به بافت فرسوده در برخی از نقاط شهر گرگان بیان داشت: محیط ها و بافت های فرسوده شهری و حاشیه ای شهر باید در اولویت برنامه های مدیران شهری قرار گیرد و در شهر تازه تأسیس قرق و شهرهای جلین و سرخنکلاته نیز باید به این مهم توجه شود .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در ادامه به موضوع سلامت آب آشامیدنی در روستاها و تجهیزات منابع آب از جمله منبع آب هوایی روستای قزاق محله اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های سلامت در دو بخش مرکزی و بهاران شهرستان باید مورد توجه بخشداران قرار گیرد و منبع آب هوایی روستای قزاق محله(کوی صدف) یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود .
ابراهیم دشتیان همچنین به اشاره به عدم مشاهده و یا گزارش در خصوص وجود آنفولانزای مرغی در استان و شهرستان گفت: تاکنون هیچگونه گزارشی در خصوص این بیماری واصل نگردیده و می بایست همه اعضای شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با بازدیدهای مستمر و کنترل و نظارت بر کشتارگاه های خارج از شهر ،کنترل در عرضه جوجه های رنگی در بازارهای هفتگی و همکاری پلیس راه در جهت کنترل ورود  و خروج دام از شهرستان همکاری لازم را بیش از پیش داشته باشند .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جهت سلامت و امنیت غذایی شهروندان گفت: با نزدیک شدن به عید نوروز و فروش محصولات فله ای در بازار ،ضروری است شهرداری با همکاری سایر ادارات نسبت به کنترل این محصولات اقدام نماید .

ارتقاء کیفیت فیزیکی و اجتماعی سلامت شهری نیازمند بهبود شاخص ها می باشد

 

ارتقاء کیفیت فیزیکی و اجتماعی سلامت شهری نیازمند بهبود شاخص ها می باشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 434
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1922

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:48
بازدید سال:8304
بازدید کل:2063441