عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پلیس ساختمان بمنظور جلوگیری ازساخت وسازغیرمجازدرشهرستان گرگان تشکیل می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در جلسه جلوگیری ازساخت و ساز غیرمجاز خبرداد:

پلیس ساختمان بمنظور جلوگیری ازساخت وسازغیرمجازدرشهرستان گرگان تشکیل می شود

پلیس ساختمان بمنظور جلوگیری ازساخت وسازغیرمجازدرشهرستان گرگان تشکیل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ، اولین جلسه کمیته اجرای احکام و جلوگیری از ساخت و سازغیر مجاز شهرستان گرگان ، به ریاست معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری تشکیل گردید.
"ابراهیم دشتیان" در این جلسه گفت: کمیسیون ماده 99 از ابتدای دولت تدبیر وامید تشکیل شده و می بایست گزارشات و اقدامات آن در جهت جلوگیری از اقدامات بعدی به استانداری و سپس به وزارت کشور ارسال شود..
وی در این جلسه  به  مصوبه اخیر هیئت محترم وزیران در خصوص شناسایی اراضی که دارای ظرفیتهای گردشگری روستایی که مانع از گسترش ساخت و ساز غیرمجاز میشود اشاره کرد و برلزوم پیشگیری اولیه با کمک پلیس ساختمان ، دهیاران ، بخشداران و سایر دستگاه های مرتبط تاکید کردد.
وی با اشاره ای به  بازدیدصورت گرفته بهمراه اعضاء کمیسیون اصل 90  مجلس شورای  اسلامی از روستای زیارت؛ پیگیری و گزارش کار از روند جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز را از دستگاههای متبوع خواستار شد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در ادامه  پیرو مصوبه صورتجلسه شورای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز استان در خصوص تحت پوشش قرار دادن و آبرسانی در روستاهای کوهستانی و گردشگری بر لزوم پیگیری مجدانه آب و فاضلاب روستایی شهرستان تا حصول نتیجه تاکید کرد.
وی بر نظارت های منسجم و یکپارچه در سطح شهرستان و جلوگیری از بازدیدهای موردی ، بی اثر ،  بصورت مجزا و بدون همراهی با سایر ادارات مرتبط را یادآور شد و خواستار برخورد قاطع و قانونی در موارد خاص و همچنین بر فرهنگسازی همه مردم در جهت ساخت و ساز قانونی تأکید کرد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جهت یکپارچه سازی و مفیدتر بودن بازدیدها، خواستار تشکیل تیم بازدید کننده منسجم دهگردشی در جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با حضور دادگستری ، بخشداران ، منابع طبیعی ، محیط زیست ، بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی  و ادارات برق و آبفار و سایر ادارات مورد نیاز با هماهنگی دبیرخانه این ستاد شد.

پلیس ساختمان بمنظور جلوگیری ازساخت وسازغیرمجازدرشهرستان گرگان تشکیل می شود

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1813
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1884

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:272
بازدید سال:8528
بازدید کل:2063665