عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد


سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گرگان به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مدیران عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .
"مهندس دشتیان"در این جلسه با تأکید بر آمادگی مدیران و مسئولین و نهادها و تجهیز لوازم و ماشین آلات جهت مقابله با هرگونه بحران گفت: برگزاری جلسات منظم و کارگروه های تخصصی در جهت برنامه ریزی و آمادگی مدیران در زمان بحران هائز اهمیت میباشد .
وی بیان داشت: جهت جبران خسارت به سرما زدگان سال 95در بخش کشاورزی مبلغ 195میلیارد ریال به شهرستان گرگان تخصیص یافته که به تدریج و با معرفی افراد از مدیریت جهاد کشاورزی به بانک کشاورزی تسهیلات با سقف 150میلیون ریال وبازپرداخت حداکثر 5ساله به خسارت دیدگان پرداخت می گردد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با توجه به فصل سرما و احتمال کاهش فشار و با قطع گاز اظهار داشت: ادارات و سازمان ها نسبت به پیگیری نمودن سیستم دوگانه سوحت ادارات ،صنوف ،صنعت ،ازمایشگاه ها و ... با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفت شهرستان اقدام لازم را معمول نمایند .
دشتیان در ادامه با تقدیر از همکاری ادارات و شهروندان در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه گفت: همکاری به موقع مردم در گنار نیروهای امدادی ازجمله هلال احمر توانست امکانات را به موقع به عزیزان در این مناطق برساند که این همکاری قابل تقدیر می باشد .
وی در ادامه به دست اندرکاران در امر صدور پروانه ساختمان در شهر و روستا اظهارداشت:  از ابتدا تا پایان کار ساخت و ساز نظارت کامل را داشته باشند و شهرداری ها نیز جهت اسکان شهروندان در زمان وقوع زلزله نسبت به مکان یابی و ساخت سوله هایی که در برابر زلزله های شدیدتر از 7ریشتر مقاومت داشته باشند اقدام نمایند .
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری در خاتمه در خصوص جلوگیری از جاری شدن آب و سیلاب در زمان بارندگی های شدید بیان داشت: در چندین نقطه از تپه های مشرف به شهر گرگان پوشش های گیاهی وجود دارد که اصطلاحاً به آنها "بافر"گفته می شود که علاوه بر جلوگیری از جاری شدن آب در سطح خاک از فرسایش آن و ایجاد شیار در زمین جلوگیری نموده و نیاز است با تخصیص اعتبار جهت ایجاد بافرها در مناطق مورد نظر از سیلاب های احتمالی به شهر گرگان جلوگیری شود .

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 476
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1873

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 174
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:462
بازدید سال:8718
بازدید کل:2063855