عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خواسته اصلی مردم و دولت ادامه سیاست های دولت تدبیر وامید است

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

خواسته اصلی مردم و دولت ادامه سیاست های دولت تدبیر وامید است

خواسته اصلی مردم و دولت ادامه سیاست های دولت تدبیر وامید است

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت : ادامه سیاست های در پیش گرفته شده دولت تدبیر و امید در 4 سال اول فعالیت ، خواسته اصلی دولت و نیاز اصلی کشور برای ادامه مسیر در پیش گرفته شده است .
 محمد امین رضا زاده در همایش منطقه ای استانداری های گلستان،مازندران وسمنان صبح امروز یکشنبه (25 تیر 96 ) باحضورمعاون سیاسی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه درگلستان،استانداران،معاونین ، فرمانداران ، بخشداران ومدیران کل ستادی در گرگان  برگزارشد ؛ اظهار داشت :  یکی از برنامه های اصلی دولت در 4 سال پیش رو ، علاوه بر تداوم فعالیت های دولت دهم ، پاسخ به مطالبات مطرح شده در ایام انتخاب و عمل به وعده ها است .
 وی افزود : دولت تدبیر و امید خدمات مهم و ارزشمندی که در کشور انجام داده و پایه گذار اقدامات زیربنایی موثری شده اما همچنان بداخلاقی های زیادی علیه دولت می شود و برخی ها هنوز در فضای رقابت انختابات ، به توطئه آفرینی علیه دولت مشغول اند .
وی به حاشیه آفرینی های فراوان مرتبط با موسسات مالی در کشور اشاره کرد و گفت : ورشکستگی این موسسات و باقی ماندن مطالبات مردم در این موسسات ، میراث به جای مانده از دولت قبل است اما دولت با همه توان و سیاست اقتصادی مناسب ، اقدامات موثری برای جبران مطالبات مردم انجام داد و بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد .
رضازاده بر لزوم تامین امنیت سرمایه گذاری در کشور تاکید کرد و گفت : توسعه و تقویت امنیت سرمایه گذاری در کشور ، یکی از راه حل های حل مشکلات متعدد جامعه مانند بیکاری ، تولید و اشتغال است .
 به گفته وی ؛ تا زمانی که امنیت سرمایه گذاری در کشور تامین نشود ، دست پیدا کردن به این خواسته ها که آینده ایران را تامین کرده و توسعه یافتگی همه جانبه را دست یافتنی تر خواهد کرد به دست نخواهد آمد .
مدیرکل سیاسی وزارت کشور بیان داشت :  برخی ها هنوز به دنبال حاشیه آفرینی در کشور هستند و با اقدامات خود ، امنیت سرمایه گذاری با همه نتایج مثبت و فواید غیر قابل انکارش تحت الشعاع قرار می دهند که نتیجه این رفتارها ، فراری دادن سرمایه گذاران و در نتیجه باقی ماندن مشکلات است .
وی خطاب به فرمانداران گفت : دولت در زمان انتخابات وعده هایی مانند جوان کردن دولت ، افزایش سهم اقلیت ها و بانوان در دولت داد که امیدواریم با تحقق این وعده ها ، گام های مهم برای افزایش رضایت عمومی از دولت برداشته شود .
مدیرکل سیاسی وزارت کشور به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت : با برگزاری این انتخابات ، بیش از 17 هزار نفر وارد سیستم مدیریتی کشور شدند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب برای کمک به ارتقای سطخ خدمات ارایه شده استفاده کرد .
فرمانداران با برنامه ریزی درست و انجام مشاوره های مطلوب به شوراهای شهر و روستا برای انتخابات شهرداران و دهیاران می توانند بخش زیادی از مسیر موفقیت در شهرهای خود را طی کرده و به آینده پررونق برآمده از باور افکار عمومی و برنامه ریزی شوراها امیدوار باشند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 529
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1755

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 114
بازدید ماه:8168
بازدید سال:8168
بازدید کل:2063305