عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هیچ فرد ایرانی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد

دشتیان ،معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان :

هیچ فرد ایرانی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد

هیچ فرد ایرانی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان موضوع پیگیری سلامت جامعه را یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: بعد از موضوع امنیت مسئله مهم حوزه سلامت بطور جد در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گرفته و دارد و به شکر خداوند هیچ فردی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد که این از برکات دولت تدبیر و امید است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،صبح امروز "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در جلسه کارگروه  سلامت و امنیت غذایی شهرستان با تبریک سال جدید و نامگذاری این سال توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بنام اقتصاد مقاومتی:تولید –اشتغال بر لزوم همه جانبه مسئولان جهت تحقق این شعار تأکید کردند .
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ،ستون فقرات اقتصاد مقاومتی را حمایت از تولیدات داخلی عنوان کردند و اقتصادمقاومتی را تنها نسخه علمی و عملی برای برون رفت از مشکلات داخلی کشور دانستند و می طلبد تلاش مضاعف و عزم ملی در این مهم صورت گیرد تا کشور عزیزمان ایران به توسعه پایدار دست یابد .
مهندس دشتیان با تشکر از دست اندرکاران حوزه سلامت از جمله ،دانشگاه علوم پزشکی ،بهداشت و بیمارستان ها به جهت خدمات رسانی مطلوب درایام نوروز به موضوع پیش تصفیه فاضلاب در در بیمارستان ها اشاره کرد و از رؤسای بیمارستان ها خواست قبل از ورود فاضلاب به شبکه فاضلاب شهری ،نسبت به پیش تصفیه در خود بیمارستان اقدام نمایند .
وی در ادامه به هفته سلامت اشاره کرد واز مرکز بهداشت و اعضا کارگروه سلامت شهرستان خواست موضوع سلامت و رعایت بهداشت را با جدیدیت بیشتری دنبال نموده و برنامه ریزی آب شرب سالم  و کلرزنی مناسب بخصوص در روستاها و جنگل های اطراف شهرستان با توجه به  گرمای هوا در دستور کار خود قرار دهند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان همچنین برلزوم رعایت بهداشت فردی و محیطی در نانوایی ها تأکید کرد و گفت: تا بتوانیم تلاش خواهیم کرد نان باکیفیت از طریق خبازان در اختیارشهروندان و روستاییان قرارگیرد .

هیچ فرد ایرانی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد

 

هیچ فرد ایرانی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد

 

هیچ فرد ایرانی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد

 

هیچ فرد ایرانی بدون پوشش بیمه ای در کشور وجود ندارد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 506
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1671

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3307
بازدید سال:3307
بازدید کل:2058444