عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 10کمیته با آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان در شهرستان فعالیت می نمایند

فرماندار و رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان گرگان گفت:

10کمیته با آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان در شهرستان فعالیت می نمایند

10کمیته با آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان در شهرستان فعالیت می نمایند

"دکتر حسینی"فرماندار و رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان گرگان در خصوص آمادگی این ستاد به خبرنگار صداوسیما گلستان اظهار داشت: به جهت استقبال از سال جدید، بهارطبیعت و مسافران نورزی ،تعداد 10کمیته زیر مجموعه این ستاد در شهرستان گرگان فعالیت می نمایند .

وی با تشریح این کمیته ها بیان داشت: کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، کمیته هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها ، کمیته برنامه ریزی و آمار، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و کمیته اطلاع رسانی ، تبلیغات ، امور فرهنگی و فضای مجازی از جمله کمیته های این ستاد می باشند .

دکتر حسینی گفت: شهر گرگان به دلیل قرار داشتن در مسیر زائران امام رضا (ع) ، وجود طبعیت خدادادی و ابنیه های تاریخی که در این شهرستان وجود دارد پذیرای مسافران در این ایام باشد .

فرماندار اظهار داشت: سال 96 می تواند یک سال متفاوت به جهت تقارن آن با ثبت نام داوطلبین در شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد و از سوی دیگر نیز اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان علاقمند است شهر برتر استان درجهت خدمات دهی به مسافران را در این ایام مشخص نماید که برنامه ریزی و تمهیدات لازم در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این دو مهم صورت گرفته است .

دکتر حسینی گفت: در سال جدید به جهت ساماندهی کارتن بدستان در ورودی شهر که جلوه شهر را نیز نازیبا کرده است از سوی اداره کل میراث فرهنگی برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا مسافران بتوانند خاطراتی خوب از شهرستان را به ذهن بسپارند.

وی افزود: همه دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز تلاش خواهند کرد به نحو شایسته از مسافران استقبال نمایند .

فرماندار در خصوص آمادگی و هماهنگی بخشداری های مرکزی و بهاران در شهرستان در ایام نوروز گفت: بوم گردی و کلبه های روستایی ،بازی های بومی و محلی روستاییان و سایر برنامه های متنوع در این ایام در روستاهای شهرستان پیش بینی شده است .

وی افزود: روستاهایی شامل شاهکوه ،چهارباغ ،شموشک ،امامزاده طیب(ع) قرن آباد،نومل ،توشن و از جمله شهر قرق به عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده اند که می توانند فرهنگ غنی روستاها را اشاعه دهند .

دکتر حسینی در بحث بازی های بومی محلی و بازارچه های صنایع دستی بیان داشت: در بخش بازی های بومی محلی و بازارچه های محلی، میراث فرهنگی با اتفاق شهرداری و بخشداری مرکزی گرگان مکان هایی را پیش بینی کرده است که خانه باقری ها به عنوان بازارچه صنایع دستی از سوی اداره میراث فرهنگی ،فضایی هم در نهارخوران به عنوان بازارچه محلی از سوی شهرداری گرگان و کلبه روستایی در ابتدای شهر به عنوان فضایی جهت بازی های بومی ومحلی و کشتی با شال ،استفاده از موسیقی های محلی و... از سوی بخشداری مرکزی گرگان پیش بینی شده است .

رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان گرگان بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در کنار طبیعت زیبا و اماکن و میراث فرهنگی که در شهرستان داریم شاهد رشد و رونق اقتصادی نیز باشیم .

وی در خصوص استقبال از مسافران در لحظه تحویل سال اظهار داشت: بنا داریم در لحظه تحویل سال در ورودی شهر گرگان و فرودگاه بین المللی از اولین مسافران با اهداء هدیه ای استقبال نماییم .

10کمیته با آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان در شهرستان فعالیت می نمایند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 597
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1612

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:184
بازدید سال:8440
بازدید کل:2063577