عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توجه به مشاغل خانگی و رفع موانع تولید دو اولویت اصلی مسئولان است


توجه به مشاغل خانگی و رفع موانع تولید دو اولویت اصلی مسئولان است

توجه به مشاغل خانگی و رفع موانع تولید دو اولویت اصلی مسئولان است

ابراهیم دشتیان در دومین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بیان داشت: توجه به مشاغل خانگی و رفع موانع تولید دو اولویت اصلی است، باید در راستای اشتغال که دغدغه نظام محسوب می‎شود گام‎های مهم و اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر توسعه در کشور رو به جلو است، تصریح کرد: باید از فرصت‎های پیش آمده به نحو مطلوب استفاده شود تعامل دستگاه‎های اجرایی با بانک‎ها می‎تواند در ایجاد اشتغال و فراهم کردن فرصت‎های شغلی موثر باشد.

دشتیان بر لزوم راه‎اندازی بازارچه مشاغل خانگی در شهرستان گرگان تأکید کرد و افزود: در این راستا با شهرداری گرگان مکاتبه‎ای صورت خواهد گرفت، چراکه راه‎اندازی بازارچه محلی مشاغل خانگی مورد درخواست اکثر دستگاه‎های اجرایی است.

وی نقش شهرداری را در ایجاد بازارچه‎های محلی مهم و پررنگ خواند و تأکید کرد: بر اساس ماده 30 قانون، شهرداری مکلف است در ایجاد بازارچه محلی همکاری داشته باشد.

 معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به ثبت آمار اشتغال دستگاه‎های اجرایی در سامانه رصد اظهار کرد: دولت باید آمار دقیق از وضعیت اشتغال داشته باشد تا بتواند در برنامه‎ریزی موفق عمل کند.

دشتیان بر لزوم شفاف‎سازی دستگاه‎های اجرایی در ارائه آمار دقیق اشتغال در سامانه رصد تاکید کرد و گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا 10 روز آینده باید آمار دقیق اشتغال که توسط دستگاه‎های اجرایی در سامانه رصد ثبت می‎شود را به فرمانداری گرگان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ثبت دقیق و به‎هنگام‎سازی اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد منجر به ارائه آمار واقعی می‎شود از مسئولان دستگاه‎های اجرایی خواست تا در این راستا دقت نظر بیشتری داشته باشند. 

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن نیز بیان کرد: سرشماری اینترنتی از سوم مهر آغاز شده و تا 24 مهر ادامه دارد دستگاه‎های اجرایی مکلف هستند نسبت به ثبت اطلاعات همکاران خود در سامانه اهتمام کنند.

دشتیان با اشاره به سهولت ثبت‎نام در سرشماری اینترنتی گفت: از 25 مهر تا 25 آبان نیز سرشماری حضوری انجام می‎شود، نتایج حاصل از سرشماری به برنامه‎ریزان و سیاست‌گذاران کمک می‎کند تا در برنامه‎های توسعه‎ای جامعه را به سمت مطلوب هدایت کنند. 

توجه به مشاغل خانگی و رفع موانع تولید دو اولویت اصلی مسئولان است

 

توجه به مشاغل خانگی و رفع موانع تولید دو اولویت اصلی مسئولان است

 

توجه به مشاغل خانگی و رفع موانع تولید دو اولویت اصلی مسئولان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 639
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1460

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:739
بازدید سال:8995
بازدید کل:2064132