عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه كميسيون كارگري شهرستان گرگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان و اعضاي اين كميسيون در محل فرمانداري برگزار شد.

"سید محسن کاظمی"هدف از اين نشست را بررسی مسائل و مشكلات كارگري شهرستان از جمله رفع واحدهای تولیدی ،اقتصادي و مشكلات صاحبان صنايع و شهرك هاي صنعتي عنوان کرد .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در ادامه بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری تاکیدکرد و افزود : پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور درگرو فعالیت های مسئولانه کارگران وتعامل مثبت وسازنده مدیران واحدهای تولیدی برمی گردد و دراین خصوص کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند.

معاون فرماندار افزود : يكي از هدف هاي مهم كميسيون كارگري رصد كردن مسائل و مشكلات جامعه كارگري و پيشگيري از ايجاد مشكل يا چالش هاي احتمالي است.

وي گفت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری نيز از ديگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری است و در اين راستا بايد منافع دو قشر كارگر و كارفرما تأمين شود.

کاظمی با تأكيد بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش از جمله 169نفر از نیروهای خدماتی بیمارستان صیاد شیرازی اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از اين رو همكاري و هماهنگي دستگاه هاي مرتبط مي تواند مسير را براي حل و فصل مشكلات جامعه كارگري هموار سازد و دانشگاه علوم پزشکی گلستان باید طبق قانون در جهت تبدیل وضعیت استخدامی آنها با پرداخت معوقات حقوقی آنها پیش از هرگونه تنش اقدام نماید .

وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران بیمارستان مذکور خواستند ظرف یکماه آینده مجوزهای لازم جهت برگزاری آزمون و تعیین تکلیف نیروهای موصوف را در دستور کار خود قرار دهند .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان خاطر نشان کرد: باید تدابیری اتخاذ گردد تا در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آتی اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از هرگونه اعتراض کارگران و کارفرمایان در حوزه شهرستان صورت پذیرد.

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گرگان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 986
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1437

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:738
بازدید سال:8994
بازدید کل:2064131