عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همبستگی ارتش و ملت یکی از برکات انقلاب اسلامی بود


همبستگی ارتش و ملت یکی از برکات انقلاب اسلامی بود

همبستگی ارتش و ملت یکی از برکات انقلاب اسلامی بود

استاندار گلستان گفت: پیوستن ارتش به ملت و حضور همافران نیروی هوائی در 19 بهمن سال 57 در محضر معمار کبیر انقلاب اسلامی و ادای احترام به امام راحل یکی از برکات انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی <!--filter:استانداری گلستان-->استانداری گلستان<!--/filter-->، دکتر حسن صادقلو صبح امروز(18 بهمن) در صبحگاه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان در گرگان اظهار کرد: این درحالی است که رژیم شاهنشاهی ارتش را برای دفاع از خود و رسیدن به مقاصد داخلی با نگاه به اهداف و برنامه های جهانخواران شکل داده بود.

وی اضافه کرد: ارتش در دوران گذشته زیر سلطه آمریکا بود، اما بعد از قیام امام خمینی (ره) و آگاه شدن نیروهای مسلح از سرسپردگی رژیم سابق، آرام به ملت پیوستند.

به گفته استاندار گلستان اهدای گل از سوی مردم به ارتشیان در روزهای انقلاب و همراهی آنان با ملت و لبخند نیروهای مسلح نشان از رضایتمندی و پیروزی ملت ایران داشت.

وی افزود: نقش تاثیرگذار ارتش تنها مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی نمی شود، بلکه رشادت ها، ایثارگری و از خودگذشتگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز یک شاخص و معیار برای ارتش های دنیا شده است.

وی با اشاره به رشادت ارتشیان در دوران مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: نیروهای ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور در این سال ها با رشادت و جانبازی صحنه های بسیاری را در دفاع از کشور و دین خلق کرده اند.

دکتر صادقلو تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم اینک در مقابله با تهدیدات و تحرکات دشمنان آهنین هستند.

همچنین در این مراسم فرمانده قرارگاه عملیات تاکتیکی لشگر 30 پیاده گرگان نیز اظهار کرد: یکی از افتخارات نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ولایت پذیری و ولایتمداری می باشد.

امیرسرتیپ دوم مهدی معمارباشی افزود: ارتش به عنوان یک نیرو و عنصر تاثیرگذار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوره های بعدی همواره نقشی اساسی و ارزشمند داشته است.

وی با اشاره به حضور برخی افسران متدین، محکم و استوار در ارتش دوران رژیم شاهنشاهی اظهارداشت: این نیروهای متدین در دوران قبل انقلاب در واقع حلقه اتصال بین روحانیت و بخش های نظامی بودند.

امیر سرتیپ معمارباشی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش همگام و همسو با دیگر نیروهای مسلح در همه عرصه به مقابله با دشمن پرداخت و با قدرت بازدارندگی و اقتدار، ضمن حضور مقتدرانه موفق به فتح قله های افتخار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 پیاده گرگان افزود: گوش به فرمان رهبر بودند، وجه تمایز نیروی های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای مسلح دنیا می باشد.

مراسم صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح گلستان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای تامین استان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی گلستان در میدان صبحگاه قرارگاه عملیات تاکتیکی لشگر 30 پیاده گرگان برگزار شد. 

همبستگی ارتش و ملت یکی از برکات انقلاب اسلامی بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1377
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1107

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:843
بازدید سال:9099
بازدید کل:2064236